I still like London. それでもロンドンが好きである。

There was a very sad thing on 3rd June. Terrorism occurred at the Westminster Bridge in London and many people were injured. I was watching football in this nearby pub in the time zone when terrorism occurred. I couldn`t match the damage, but now I can`t bellieve that terroism occurred near me.

6月3日にとても悲しい出来事がありました。ロンドン市内のウェストミンスター橋でテロが起き、たくさんの人が被害にあいました。私はこの時、この近くのパブでサッカー観戦をしてました。テロが起きた時間帯、 店の中におり被害に合わなかったが自分の近くでテロが起きてた事に今も信じられないです。

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170613021828j:plain

I uploaded this picture from g-sozai.com g-sozai.comから引用しました。

 

I would like to express my sincere condolences to all people and families who suffered damage.

 被害にあった方々にお悔やみ申し上げます。

 

 Kentish Town(ケンティッシュタウン)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170613015725j:plain

My best friend`s was this birthday at 7 June.

 6月7日 私の友達がこの日誕生日でした。

Everyone was a friends who came to celebrate her, I was able to interact with various people. She was also happy and it was a very nice birthday party.

みんな、彼女をお祝いに来てくれた友人たちであり、私はいろんな人と交流することができた。また彼女も喜んでいて、とてもいいバースデーパーティーでした。

I gave her a soap of Lush.

 私は彼女にラッシュの石鹸をプレゼントしました。

 

 

Hampstead Heath(ハムステッド ヒース)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170613020041j:plain

I went to Hampstead Heath with my best friends recently because the weather is nice at 10 June.

6月10日 最近、天気がいいので大親友たちとハムステッドヒースに行きました。

 

I am playing football with my dog(犬とサッカーしてる最中)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170614052436j:plain

 The dog that had come  to the park caught up with the ball and tried to rob the ball from me. I was barking because it may be the first time I saw a ball as 6month old dog.

It was a very cute dog!

公園に来ていた犬がサッカーボールに夢中になり私からボールを奪おうとして来ました。生後6ヶ月の子犬でありサッカーボールを見たのは初めてかもしれなかったので吠えていました。とても可愛い犬でした!

~End~

 

Thank you for reading untill the end. I`m sorry if I make some mistakes while typing

最後まで読んでくれてありがとうございます。誤字のミスがあったらすみません。

The title of this blog means a lot about terrorism that occurred in London.

今回のブログのタイトルはロンドンで起きたテロの事を想いこのタイトルにしました。