It was a very fulfilling week!! とても充実した1週間でした!!

It was a very hard week this week.

今週はとてもハードな1週間でした。

I was busy inviting meals from various friends. But I am very grateful. Thank you to my friend!

いろんな友達から食事に誘われ忙しかったのですが、とてもありがたく思います。

友達に感謝!

 

 

Cafe NERO(カフェネロ)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170529052707j:plain

I went to cafe during a break with friends of the same class. Actually these two are lovers! It is a lovers of Italian and Venezuelan.Very enviable!!

同じクラスの友達と休憩時間にカフェに行きました。実はこの2人は恋人!イタリア人とベネズエラ人の恋人です。とても羨ましい!!

I hope the love of two people will last long!

 2人の恋が長く続きますように!

 

Farewell party is at the pub(送別会はパブで)

https://www.instagram.com/p/BUc8K7plSZz/

We had a farewell party as one of Samurai returned to Japan at May 23.

5月23日 サムライの1人が日本に帰るので送別会をしました。

Let`s play football agein when we meet agein somewhere!

またどこかで会ったらサッカーをしよう!

Farewell,Genta.

さらばゲンタ。

 

Lincoln`s Inn Fields(リンカーンズイン・フィールズ)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170529052901j:plain

Picnic at the end of school at May 24. It was a really fun picnic as my friends increased!

5月24日 学校終わりにピクニック。友達が増えてすごく楽しいピクニックでした。

I came to like picnics after I came to England.

イギリスに来てからピクニックが好きになりました。

 

Buckingham Palace(バッキンガム宮殿)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170529053247j:plain

I went to Buckingham Palace at May 25. 

5月25日 バッキンガム宮殿に行きました。

It seems that Queen is in the palace when the flag is raised above the palace.

宮殿に旗が上がっている時は女王様が宮殿の中にいるらしいです。

I wanted to see the Queen!!

女王様見たかった!!

 

Chicken shop & The English Studio

(チキンショップ&イングリッシュスタジオ学校)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170529054308j:plain f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170529052913j:plain

I made a farewell party for my friend. One of my best friends has returned to Korea. 

友達の送別会をしました。大親友の1人が韓国に帰ってしまいました。

Very sad. I will contact you whenever I go to Korea!

とても悲しい。韓国に行く時は必ず連絡します!

Thanks Ji Won!

 ありがとうジ・オン!

 

Whyte&Brown(ワイツ&ブラーン)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170529054003j:plain

I went to dinner with myfriends in my classmates at May 28.

5月28日 クラスの友達とディナーに行きました。

Talking about love and diet culture, sport etc, it was a day I understood different cultures depending on the country

恋愛や食事の文化、スポーツなどを話し、国によってそれぞれ違う文化がわかった日でした。

I was able to meet various friends this week.

今週はいろんな友達と出会うことができました。

But there were friends who would return to their your country. So I posted a photo with such a person this week and posted it on my blog.

でも自分の国に帰ってしまう友達もいました。だから今週はそんな人と写真を撮りブログに載せました。

I had a day to meet if there was a meeting day and I thought the time was very valuable.

出会う日があれば別れる日もあり、時間はとても貴重だと思った。

~End~

 

Thank you for reading to the end. I`m sorry if I made a mistake in typing

最後まで読んでくれてありがとうございます。誤字のミスがあったらすみません。