A week feels as soon as possible~  1週間が早く感じる〜

I felt insecure about the life in England at three weeks.

3週間になるとイギリスの生活に不安がなくなりました。

This week I played football and played GK. The position I`m playing GK.

今週はサッカーでGKをやりました。私がプレーしているポジションはGKです。

 

Maeda Gakuen Acton Kindergarten(英国前田学園 アクトン幼稚園)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170508233312j:plain

I played football with many Japanene children and old people.

日本の子供やおじさん、いろんな人とサッカーをしました。

Of course I also played with peopel from different countries. but playing GK and coaching in English is very hard.

もちろん様々な国の人達ともサッカーをしました。でもGKをやっていて英語でコーチングするのはとても大変です。

[For example]

(Scene) Coaching in Japan - Coaching in England

(The enemy has not come) フリー!! - Time!!

(I`m coming from behind) 来てる!! - Man on!!

(When I made a mistake) 切り替えよう!! - Unlucky!!

and more...

 

It`s very difficult.

とても難しいです。

 

 

Feat of April 30

恐怖の4月30日

 

One morning I was asleep. suddenly there was a noise. The noise kept my eyes open.

ある日、私は寝ていた。突然何か物音がした。その物音に目を開けた。

Then the door opened without permission. I heard quite footsteps.

するとドアが勝手に開いた。静かな足音が聞こえてくる。

It gradually approaches little by little.

少しずつ近づいてくる。

When I looked at the door with courage...

私は勇気を出してドアの方を見ると...

 

Homestay host(ホームステイの家)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170508232924j:plain

There was a cat there.  

そこには猫がいた。

I thought "It`s a cat!!!"

私は思わず「猫かよ!!!」と突っ込んだ。

It was a surpprised day by the cat.

猫に驚かせれた日でした。

 

Lincoln`s Inn Fields(リンカーンズイン・フィールズ)

f:id:AY06-challengeENGLAND17:20170508232526j:plain

Picnic with friends after school at May 2 

5月2日 学校の後に友達とピクニック。

I was invited by a friend at the end of the school and went to a nearby park.

学校終わりに友達に誘われ近くの公園に行きました。

I had lunch there and had a good time.

そこでランチをしとてもいい時間をで過ごした。

It is a really good friend!!

本当にいい友達です!!